JUG INFERIOR
Pagina 1 din 1
JUG INFERIOR
Salza lume, sunt nou pe acest forum..., deci va salut cu stima.
Asadar, mi-am luat si eu un XJ 600 S DIVERSION din '93 de la un tip din oradea (MOJO JOJO sau ceva de genu'...) (relativ buna la prima vedere) i-am schimbat kit-ul de lant, ulei si filtru, revizie furca, sincronizat carburatoare (alta istorie: cei care au lucrat pe la ele nu prea s-au priceput, au rupt in jigler, nu au pus o-ring-urile de la jiglerele de aer, nu au gresat/curatat supapele de la socuri...3 zile de munca pentru mine avand in vedere ca nu am gasit piesele) , lipit aripa fata (era crapata si prinsa cu scoabe de sarma) si am remarcat o mica problema: de pe la 50 km/h pana la 90 km/h daca ii las ghidonul liber intra in voblaj. Am identificat si problema asta: jugul de jos este putin stramb (ochiul din dreapta este in alt plan decat cel din stanga adica este indoit in sus) si telescopul nu intra frumos cum ar trebui, mai vizibil fiind cand trebuie bagat boltul de la roata (gaurile din capetele furcii nu sunt pe aceeasi axa, deci trebuie tensionate telescoapele lucru care duce la modificarea "ciclisticii" rotii).
Intrebarea mea: stiii cumva de vanzare un jug inferior sau vreun mod de indreptare al acestuia (avand in vedere ca este din otel/fonta si este foarte gros...?
P.S.
Bate putin cam tare ambreiajul. Poate fi ceva destrans pe acolo sau e din cauza uzurii? (nu l-am desfacut inca sa vad)
Asadar, mi-am luat si eu un XJ 600 S DIVERSION din '93 de la un tip din oradea (MOJO JOJO sau ceva de genu'...) (relativ buna la prima vedere) i-am schimbat kit-ul de lant, ulei si filtru, revizie furca, sincronizat carburatoare (alta istorie: cei care au lucrat pe la ele nu prea s-au priceput, au rupt in jigler, nu au pus o-ring-urile de la jiglerele de aer, nu au gresat/curatat supapele de la socuri...3 zile de munca pentru mine avand in vedere ca nu am gasit piesele) , lipit aripa fata (era crapata si prinsa cu scoabe de sarma) si am remarcat o mica problema: de pe la 50 km/h pana la 90 km/h daca ii las ghidonul liber intra in voblaj. Am identificat si problema asta: jugul de jos este putin stramb (ochiul din dreapta este in alt plan decat cel din stanga adica este indoit in sus) si telescopul nu intra frumos cum ar trebui, mai vizibil fiind cand trebuie bagat boltul de la roata (gaurile din capetele furcii nu sunt pe aceeasi axa, deci trebuie tensionate telescoapele lucru care duce la modificarea "ciclisticii" rotii).
Intrebarea mea: stiii cumva de vanzare un jug inferior sau vreun mod de indreptare al acestuia (avand in vedere ca este din otel/fonta si este foarte gros...?
P.S.
Bate putin cam tare ambreiajul. Poate fi ceva destrans pe acolo sau e din cauza uzurii? (nu l-am desfacut inca sa vad)
Z3US- Localizare : Cluj-Napoca
Mesaje : 2
Data de inscriere : 03/05/2012
Varsta : 36
Re: JUG INFERIOR
n-are nimeni habar?
Z3US- Localizare : Cluj-Napoca
Mesaje : 2
Data de inscriere : 03/05/2012
Varsta : 36
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|
Dum 7 Dec 2014 - 10:32 Scris de Circarul
» Evacuare XJ600 Diversion 2009
Mar 29 Apr 2014 - 7:37 Scris de dantes
» xj 600 S Custom
Mar 29 Apr 2014 - 7:34 Scris de dantes
» Cine a desfacut bloc motor
Sam 22 Feb 2014 - 8:53 Scris de mircea5
» Am nevoie de
Sam 22 Feb 2014 - 8:51 Scris de mircea5
» Discutii generale
Joi 28 Noi 2013 - 7:05 Scris de florin
» Estimare pret
Mier 13 Noi 2013 - 4:19 Scris de matusalemik
» Echilibrare roti acasa
Lun 7 Oct 2013 - 9:33 Scris de florin
» cunpar carena fata yamaha xj diversion 98 uk
Mar 17 Sept 2013 - 11:58 Scris de florin